Zasady ochrony prywatności SKLEPU INTERNETOWEGO FUEGOPOLSKA.PL 

Bezpieczeństwo Twoich danych osobowych jest dla nas szczególnie ważne, dlatego  zbieramy je i przetwarzamy zgodnie z prawem. Poniżej przedstawiamy naszą politykę prywatności, czyli to w jaki sposób chronimy Twoje dane osobowe.  

SPIS TREŚCI  

Jak przetwarzamy Twoje dane osobowe?  

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?  

Jak uzyskać więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych?  Skąd mamy Twoje dane?  

Jaki jest cel oraz podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych przez  fuegopolska.pl?  

Jakie masz uprawnienia wobec Spółki w zakresie przetwarzanych danych?  Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?  

Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?  

W jaki sposób chronimy Twoje dane osobowe?  

Pliki cookies i podobne technologie  

Co to są pliki Cookies?  

W jakim celu możemy przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies?  Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień  

Jakie dane jeszcze są przetwarzane?  

Jak przetwarzamy Twoje dane osobowe?  

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?  

Administratorem danych osobowych jest „Pro Power” Lanckamer sp.j. z siedzibą przy al.  Solidarności 129/131, 00-898 Warszawa, NIP 5272484523, REGON 140256024,  zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st.  Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000242031,  który prowadzi sklep internetowy www.fuegopolska.pl  

Współadministratorem danych osobowych jest “Strefa Mocy Robert Lanckamer” z siedzibą przy ul. Marymonckiej 55, 01-802 Warszawa, NIP 5271570077, REGON 015744536.  

Jak uzyskać więcej informacji dotyczących przetwarzania danych  osobowych? 

Napisz do wyznaczonego przez nas Administratora Danych Osobowych. Oto jego dane  kontaktowe:  

telefon: +48 500 801 650  

adres e-mail: biuro@fuegopolska.pl  

adres pocztowy: Pro Power Lanckamer Sp.j., al. Solidarności 129/131, 00-898 Warszawa.  

Skąd mamy Twoje dane?  

Otrzymaliśmy je od Ciebie podczas zakładania konta, a także później, w związku z  transakcjami dokonywanymi przez Ciebie w naszym sklepie internetowym.  

Jaki jest cel oraz podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych  przez fuegopolska.pl?  

Przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy  zawartej z Tobą, w tym do:  

1. Zakładania i zarządzania Twoim kontem, oraz zapewnienia obsługi Twojego konta,  transakcji i rozwiązywania problemów technicznych;  

2. Realizacji zamówień internetowych a także zwrotów, reklamacji i zmian w tychże  zamówieniach;  

3. Obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy);  4. Kontaktowania się z Tobą w celach związanych ze świadczeniem usług;  5. Zapewnienia obsługi usług płatniczych;  

6. Monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników,  obejmującej np. wyszukiwanie słów kluczowych, zamieszczanie ofert;  7. Przechowywania danych dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych  interesów, w tym w szczególności: 

a. dokonywania rozliczeń podatkowych zgodnie z przepisami polskiego prawa  podatkowego;  

b. prowadzenia księgowości zgodnie z przepisami Ustawy o rachunkowości i innych  właściwych przepisów polskiego prawa;  

c. egzekwowania należności zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego i innych właściwych  przepisów polskiego prawa.  

Jeśli zgodzisz się na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych,  upoważnisz nas dodatkowo do:  

1. Prowadzenia wobec Ciebie działań marketingowych w tym: newslettera, sms,  informacji o promocjach i ofertach handlowych; 

2. Kontaktowania się z Tobą, w tym w celach związanych z dozwolonymi działaniami  marketingowymi, poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności i za Twoją zgodą - przez e-mail oraz telefon;  

3. Realizacji usług związanych z posiadaniem Karty Stałego Klienta/Karty Klubu  Fuego. 

Twoje dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 i innych przepisów  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016  r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w  sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE  (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”).  

Jakie Twoje dane osobowe przetwarzamy?  

a.       imię i nazwisko 

b.       adres e-mail  

c.       numer telefonu  

d.       adres korespondencyjny  

e.       adres IP.  

Czy musisz podać nam swoje dane osobowe?  

Podanie danych jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania wiąże się z tym, że nie  będziesz mógł/mogła zawrzeć z nami umowy, a tym samym nie będziemy mogli świadczyć Ci usługi.  

Jakie masz uprawnienia wobec Spółki w zakresie przetwarzanych danych?  Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje dane osobowe były aktualne. Możesz zażądać dostępu do swoich danych osobowych oraz poprawienia błędnych danych. Masz prawo do  otrzymania kopii przetwarzanych danych. Możesz również zażądać usunięcia danych  osobowych oraz konta w sklepie internetowym www.fuegpolska.pl Firma Fuego  bezzwłocznie odpowie na żądania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Kiedy  możemy nie usunąć Twoich danych osobowych, pomimo żądań? Jeśli obowiązujące  przepisy prawa zobowiązują nas do przechowywania określonych danych dłuższy czas do  celów archiwizacyjnych, gwarancyjnych i księgowych, a także na przykład w celu  dochodzenia roszczeń. Jeśli chcesz, aby Twoje dane zostały usunięte, napisz do nas  wiadomość na adres e-mail biuro@fuegopolska.pl 

Masz prawo   żądania od Administratora niezwłocznego usunięcia Twoich danych  osobowych, a Administrator ma obowiązek bez zbędnej zwłoki usunąć dane osobowe (z  zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych prawem), jeżeli zachodzi jedna z następujących  okoliczności:  

1. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny  sposób przetwarzane;  

2. cofnąłeś/łaś zgodę, na której opiera się przetwarzanie, i nie ma innej podstawy  prawnej przetwarzania;  

3. dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku  prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego,  któremu podlega Administrator;  

4. dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa  informacyjnego bezpośrednio dziecku, na podstawie zgody dziecka lub jego rodzica  (opiekuna).  

3. Użytkownik ma prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania w  następujących przypadkach:  

1. gdy Użytkownik kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres  pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;  

2. gdy przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Użytkownik sprzeciwia się usunięciu  danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;  3. gdy Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania,  ale są one potrzebne Użytkownikowi do ustalenia, dochodzenia lub obrony  roszczeń; 

Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych  osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego, a my mamy obowiązek taki sprzeciw  uwzględnić.  

Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?  

Odbiorcami danych osobowych Użytkownika mogą być:  

1. Pracownicy, zleceniobiorcy, podwykonawcy i inne osoby zatrudnione lub  współpracujące z Administratorem;  

2. Biura rachunkowe współpracujące z Administratorem;  

3. Kancelarie prawne współpracujące z Administratorem;  

4. Podmioty świadczące usługi informatyczne na rzecz Administratora, w tym w  szczególności usługi hostingu stron internetowych i usługi poczty e-mail;  5. Podmioty świadczące usługi marketingowe na rzecz Administratora;  6. Podmioty uczestniczące w dokonywaniu rozliczeń, w tym dostawcy systemów  fakturowych, systemy płatności online i banki;  

7. Podmioty świadczące usługi pocztowe i kurierskie.  

UWAGA! Nie przekazujemy Twoich danych do państw trzecich.  

Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?  

Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów  przetwarzania danych, czyli przez:  

1. okres prowadzenia Twojego konta w Serwisie;  

2. okres utrzymywania komunikacji, w tym zwłaszcza okres niezbędny do udzielenia  Użytkownikowi wszelkich żądanych informacji;  

3. okres prowadzenia działalności marketingowej przez Administratora;  4. okres niezbędny dla prawidłowego wykonania umów zawartych z Tobą;  5. okres niezbędny dla dokonania rozliczeń podatkowych dotyczących Użytkownika  

oraz wymagany prawem okres przechowywania dokumentacji związanej z  rozliczeniami podatkowymi;  

6. wymagany prawem okres przechowywania dokumentacji rachunkowej;  7. okres niezbędny dla przeprowadzenia egzekucji należności Administratora.  

Twoje dane osobowe zostaną trwale usunięte, gdy wszystkie wyżej wymienione okresy  dobiegną końca.  

W jaki sposób chronimy Twoje dane osobowe?  

Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje dane były bezpieczne. Stosujemy środki  techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych  odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności  zabezpieczamy dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem  przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów  oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem. Do ochrony danych przesyłanych  drogą elektroniczną, stosujemy następujące środki:  

1. Zabezpieczenie zbioru danych przed nieuprawnionym dostępem.  2. Dostęp do Konta jedynie po podaniu indywidualnego loginu i hasła  3. 

Prawo do wniesienia skargi 

Masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, w szczególności państwie  członkowskim swojego zwykłego pobytu, swojego miejsca pracy lub miejsca popełnienia  domniemanego naruszenia, jeżeli sądzi, że przetwarzanie danych osobowych go  dotyczących narusza przepisy RODO.  

Co to są pliki Cookies?  

Pliki Cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików  tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej stronę Sklepu Internetowego (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie  pamięci smartfona – w zależności z jakiego urządzenia korzysta odwiedzający nasz Sklep  Internetowy). Szczegółowe informacje dot. plików Cookies, a także historię ich powstania  można znaleźć m.in. tutaj: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko.  

W jakim celu możemy przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies?

Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania  przez odwiedzających ze strony Sklepu Internetowego w następujących celach:  

1. identyfikacji Usługobiorców jako zalogowanych w Sklepie Internetowym i  pokazywania, że są zalogowani;  

2. zapamiętywania Produktów dodanych do koszyka w celu złożenia Zamówienia;  3. zapamiętywania danych z wypełnianych Formularzy Zamówienia, ankiet lub danych  logowania do Sklepu Internetowego;  

4. dostosowywania zawartości strony Sklepu Internetowego do indywidualnych  preferencji Usługobiorcy (np. dotyczących kolorów, rozmiaru czcionki, układu  strony) oraz optymalizacji korzystania ze stron Sklepu Internetowego;  

5. prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania ze  strony Sklepu Internetowego.  

Standardowo większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie  akceptuje zapisywanie plików Cookies. Każdy ma możliwość określenia warunków  korzystania z plików Cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej.  Oznacza to, że można np. częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików Cookies – w tym ostatnim wypadku jednak może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności Sklepu Internetowego (przykładowo niemożliwym może  okazać się przejście ścieżki Zamówienia poprzez Formularz Zamówienia z uwagi na  niezapamiętywanie Produktów w koszyku podczas kolejnych kroków składania  Zamówienia).  

Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies są istotne z punktu  widzenia zgody na korzystanie z plików Cookies przez nasz Sklep Internetowy – zgodnie z  przepisami taka zgoda może być również wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki  internetowej. W braku wyrażenia takiej zgody należy odpowiednio zmienić ustawienia  przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies.  

Akceptując politykę prywatności, wyrażasz zgodę na przechowywanie przez  Administratora na jego komputerze plików typu "cookies", przez które należy rozumieć niewielkie pliki tekstowe, zapisywane w celu: utrzymania sesji Użytkownika (po  zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej stronie wpisywać nazwy  Użytkownika i hasła; tworzenia statystyk oglądalności dla naszych partnerów treściowych i  reklamodawców; prezentacji reklam internetowych o treści najbardziej zbliżonej do  zainteresowań Użytkownika; tworzenia ankiet internetowych i zabezpieczania ich przed  wielokrotnym głosowaniem przez te same osoby. Pliki te nie gromadzą danych osobowych 

Użytkownika, nie zmieniają konfiguracji jego komputera, nie służą do instalowania bądź usunięcia jakichkolwiek plików, nie ingerują w integralność systemu bądź danych  Użytkownika, nie są przetwarzanie przez inne serwisy internetowe i mogą być w każdym  momencie usunięte przez Użytkownika.  

Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień  

Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich  samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne  są w dziale pomocy przeglądarki internetowej oraz na poniższych stronach (wystarczy  kliknąć w dany link):  

w przeglądarce Chrome  

w przeglądarce Firefox  

w przęglądarce Internet Explorer  

w przeglądarce Opera  

w przeglądarce Safari  

Jakie dane jeszcze są przetwarzane?  

Administrator przetwarza również zanonimizowane dane eksploatacyjne związane z  korzystaniem ze Sklepu Internetowego (tzw. logi – adres IP, domena) do generowania  statystyk pomocnych w administrowaniu Sklepem Internetowym. Dane te mają charakter  zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawierają cech identyfikujących osoby odwiedzające stronę sklepu Internetowego. Logi nie są ujawniane osobom trzecim.