REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO  FUEGO.PL  

SPIS TREŚCI:  

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE  

2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM  

3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY  

4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT  

5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU  6. REKLAMACJA PRODUKTU  

7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA  ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR  

8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH  OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)  

9. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW  

10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH  

11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE  

12. FUEGO CLUB  

13. REGULAMIN ROZDANIA 09.03.2019  

14. REGULAMIN KODÓW RABATOWYCH  

Sklep Internetowy www.fuegopolska.pl dba o prawa konsumenta. Konsument nie może  zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów  mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Dlatego  też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących  przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego  Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je  stosować.  

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE 

1.1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.fuegopolska.pl  prowadzony jest przez spółkę "PRO POWER" LANCKAMER SPÓŁKA JAWNA (adres  siedziby i adres do doręczeń: Al. Solidarności 129/131, 00 – 898 Warszawa) wpisaną do  Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000242031, sąd  rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy dla m. St.  Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP  5272484523, REGON 140256024, adres poczty elektronicznej: biuro@fuegopolska.pl,  numer telefonu kontaktowego: (+48) 500 801 650. 

1.2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do  przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego (z wyjątkiem pkt. 9 Regulaminu,  który skierowany jest wyłącznie do przedsiębiorców).  

1.3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest spółka "PRO POWER" LANCKAMER SPÓŁKA  JAWNA (adres siedziby i adres do doręczeń: Al. Solidarności 129/131, 00 – 898  

Warszawa). Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady  wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach Sklepu Internetowego.  Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe  przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji,  poprawiania i usunięcia.  

1.4 Przeglądanie asortymentu Sklepu Internetowego fuego.pl nie wymaga rejestracji.  Składanie zamówień przez Klienta na produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu  Internetowego fuegopolska.pl jest możliwe po zarejestrowaniu się lub po podaniu  niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia bez  dokonywania rejestracji.  

1.5. Definicje:  

1.5.1. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni  ustawowo wolnych od pracy.  

1.5.2. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym  umożliwiający utworzenie Konta.  

1.5.3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz  dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności  poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków  Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.  

1.5.4. KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a  w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba  fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna;  albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa  przyznaje zdolność prawną; - która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze  Sprzedawcą.  

1.5.5. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U.  1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).  

1.5.6. KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem  podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym  Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje  o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.  

1.5.7. NEWSLETTER – elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez  Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim  korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy  cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach,  nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.  

1.5.8. PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca  przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.  

1.5.9. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.  

1.5.10. SKLEP INTERNETOWY - sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem  internetowym: www.fuegopolska.pl. 

1.5.11. SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – spółka "PRO POWER" LANCKAMER  SPÓŁKA JAWNA (adres siedziby i adres do doręczeń: Al. Solidarności 129/131, 00 – 898  Warszawa) wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod  numerem 0000242031, sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja  spółki: Sąd Rejonowy dla m. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy  Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 5272484523, REGON 140256024, adres poczty  elektronicznej: biuro@fuegopolska.pl, numer telefonu kontaktowego: (+48) 500 801 650.  

1.5.12. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta  między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.  1.5.13. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez  Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.  Strona 2 z 13

1.5.14. USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności  prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące  także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2)  osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej,  której ustawa przyznaje zdolność prawną; - korzystająca lub zamierzająca korzystać z  Usługi Elektronicznej.  

1.5.15. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r.  o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)  

1.5.16. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza  Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze  Sprzedawcą.  

2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE  INTERNETOWYM  

2.1. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto,  Formularz Zamówienia oraz Newsletter.  

2.1.1. Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie trzech kolejnych  kroków przez Usługobiorcę – (1) zapoznaniu się z postanowieniami niniejszego  regulaminu (2) wypełnieniu Formularza Rejestracji i (3) kliknięciu pola „Zarejestruj”. W  Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych  Usługobiorcy: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, hasło oraz tytuł.  

2.1.1.1. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas  nieoznaczony. Dokonanie rejestracji oznacza zawarcie przez Klienta ze fuegopolska.pl umowy o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu konta Klienta, na  zasadach określonych w niniejszym regulaminie. Usługobiorca ma możliwość, w każdej  chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie  stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty  elektronicznej na adres: biuro@fuegopolska.pl lub też pisemnie na adres: Al. Solidarności 129/131, 00 – 898 Warszawa. Dyspozycja usunięcia konta jest przyjmowana do realizacji  po potwierdzeniu, czy osoba występująca z żądaniem jest posiadaczem tego konta.  Usunięcie konta następuje niezwłocznie i oznacza rozwiązanie przez Klienta umowy ze  fuegopolska.pl o świadczenie usług drogą elektroniczną, której przedmiotem jest  prowadzenie konta Klienta.  

2.1.1.2 Usługa Elektroniczna Konto może być zablokowana przez fuegopolska.pl z  następujących powodów:  

1. naruszenie przez Klienta przy korzystaniu ze Sklepu Internetowego fuegopolska.pl  przepisów prawa, naruszenie postanowień niniejszego regulaminu  

2. zamówienie (co najmniej dwukrotne) przez Klienta produktów płatnych podczas  odbioru przedmiotu zamówienia z podaniem nieprawdziwych danych,  uniemożliwiających odszukanie adresata  

3. uporczywe i powtarzające się składanie i rezygnowanie przez Klienta z zamówień,  jeżeli rezygnacja nie jest uzasadniona niemożnością jego realizacji przez  fuegopolska.pl.  

2.1.1.3 Zablokowanie konta oznacza rozwiązanie umowy z Klientem o świadczenie usług  drogą elektroniczną w trybie natychmiastowym. W przypadku zablokowania konta Klienta,  niezrealizowane zamówienia złożone przez tego Klienta zostają anulowane przez  fuegopolska.pl. Anulowanie następuje w ciągu 1 dnia od zablokowania konta. W takim  

wypadku, jeżeli zapłata za zamówienie została już dokonana, fuegopolska.pl zwróci  Klientowi całość zapłaconej kwoty. Zwrot nastąpi zgodnie z powszechnie obowiązującymi  przepisami prawa.  

2.1.2. Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z  momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w  Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie  dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na  stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Potwierdź 

zakup” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych  danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami  dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest  podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa  firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miasto, kraj), adres poczty  elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy  Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób  płatności. W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie  nazwy firmy oraz numeru NIP.  

2.1.2.1. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz  ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego  pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego  pośrednictwem przez Usługobiorcę.  

2.1.3. Newsletter – korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w zakładce  „Newsletter” widocznej na stronie Sklepu Internetowego adresu poczty elektronicznej, na  który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola „”.  2.1.3.1. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas  nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny,  wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego  żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na  adres: biuro@fuegopolska.pl lub też pisemnie na adres: Al. Solidarności 129/131, 00 – 898  Warszawa.  

2.2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym,  którym posługuje się Usługodawca: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie  multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3)  przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer w  wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i  wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej; (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu:  1024x768; (5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies  oraz obsługi Javascript.  

2.3. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób  zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych  oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich.  Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.  Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.  

2.4. Tryb postępowania reklamacyjnego:  

2.4.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego (z wyłączeniem  procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w pkt. 6 Regulaminu)  Usługobiorca może składać na przykład:  

2.4.2. pisemnie na adres: Al. Solidarności 129/131, 00 – 898 Warszawa;  2.4.3. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  biuro@fuegopolska.pl; 

2.4.4. formularz reklamacji, który zaleca się dołączyć do przesyłki można pobrać ze  Sklepu Internetowego (zakładka “Zwroty i reklamacje).  

2.4.5. Zaleca się podanie przez Klienta w formularzu reklamacji: (1) informacji i  okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty  wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;  oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy  rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z  pominięciem zalecanego opisu reklamacji.  

2.4.6. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie  później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.  

3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY  

Prezentacja produktów w naszym sklepie internetowym stanowi zaproszenie do zawarcia  umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. W celu złożenia oferty nabycia  produktów należy złożyć zamówienie. Za pomocą mechanizmów dostępnych w naszym  sklepie mogą Państwo dodać wybrane przez siebie produkty do koszyka zakupowego i  złożyć ofertę kupna. Koszyk zakupowy i wprowadzane w formularzach dane można  modyfikować przed złożeniem zamówienia korzystając w tym celu z dostępnych  funkcjonalności i komunikatów ukazujących się w trakcie procesu składania zamówienia.  Klikając na stronie z podsumowaniem zamówienia w przycisk potwierdzający i finalizujący  zamówienie, składają Państwo zamówienie na produkty znajdujące się w koszyku.  

Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo automatycznie wygenerowaną przez system  wiadomość e-mail z potwierdzeniem zarejestrowania Państwa zamówienia. Wiadomość ta  nie jest równoznaczna z oświadczeniem o przyjęciu Państwa oferty i zawarciem umowy  sprzedaży. Umowa sprzedaży zostaje zawarta po weryfikacji, czy zamówienie może  zostać przyjęte do realizacji i akceptacji Państwa oferty, co następuje za pośrednictwem  osobnej wiadomości e-mail z informacją o wygenerowania listu przewozowego. Z chwilą 

otrzymania przez Państwo takiego oświadczenia zostaje zawarta umowa sprzedaży.

4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT  

4.1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy  Sprzedaży:  

4.1.1. Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.  

4.1.2. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.  

4.1.2.1. Bank: PKO BP 

4.1.2.2. Numer rachunku: 76 1020 1068 0000 1102 0338 7933.  

4.1.3. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu  PayU.pl.– możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu  Internetowego w zakładce „Metody płatności” oraz na stronie internetowej https:// www.payu.pl.  

4.1.4.1. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi przeprowadzane są zgodnie z  wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu PayU.pl. Obsługę płatności elektronicznych i  kartą płatniczą prowadzi:  

4.1.4.1.1. PayU.pl – spółka PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul.  Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego  

Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, akta rejestrowe przechowywane przez  Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, kapitał zakładowy w wysokości  4.000.000 zł w całości opłacony, NIP: 779-23-08-495.  

4.2. Termin płatności:  

4.2.1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych  albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7  dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.  

4.2.2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki,  Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. 4.3. Dane dotyczące transakcji np. typ karty kredytowej, numer karty kredytowej, data  ważności, numer CVV (trzycyfrowy kod na odwrocie Twojej karty kredytowej) są wprowadzane na bezpiecznej stronie szyfrowanej.  

4.3.1. W razie wątpliwości dotyczących technicznych rozwiązań proszę kontaktować się z  dostawcą strony.  

Klient niezarejestrowany nie może złożyć zamówienia z dostawą poza terytorium Polski.  Ponadto Klient niezarejestrowany może dokonać płatności za zamówienie wyłącznie z  góry. Gdy przedmiot zamówienia ma być dostarczony poza terytorium Polski, możliwa jest  płatność za zamówienie wyłącznie z góry.  

5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ  ODBIORU PRODUKTU  

5.1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Państw Członkowskich Unii  Europejskiej. 

5.2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi  inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi  pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „FAQ”  oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli  związania się Umową Sprzedaży.  

5.3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy Produktu:  5.3.1. Przesyłka kurierska (w tym przesyłka paczkomatowa), przesyłka kurierska  pobraniowa (na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej).  

5.3.2. Przesyłka pocztowa (poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej).  5.4. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 5 Dni Roboczych na terytorium  Rzeczypospolitej Polskiej oraz do 14 Dni Roboczych poza terytorium Rzeczypospolitej  Polskiej, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano  krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy  jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć powyższych terminów.  Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:  5.4.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności  elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta  rozliczeniowego Sprzedawcy.  

5.4.2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia  zawarcia Umowy Sprzedaży. 

6. REKLAMACJA PRODUKTU  

6.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany  Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie  obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów  Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności  Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu  niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu  z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w  szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży  konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).  

6.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe  informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz  uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Zwroty i  reklamacje”.  

6.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:  

6.3.1. pisemnie na adres: Al. Solidarności 129/131, 00 – 898 Warszawa;  6.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  biuro@fuegopolska.pl; 

6.3.3. formularz reklamacji, który zaleca się dołączyć do przesyłki można pobrać ze  Sklepu Internetowego (zakładka “Zwroty i reklamacje).  

6.4. Zaleca się podanie przez Klienta w formularzu reklamacji: (1) informacji i okoliczności  dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2)  żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub  oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych  kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji  przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i  nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu  reklamacji.  

6.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w  terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy  w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.  6.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt  Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Al. Solidarności 129/131, 00 – 898  Warszawa.  

6.6.1 W przypadku gdy produkt był dostarczany za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy  kurierskiej, do paczkomatu Inpost, reklamację z tytułu rękojmi (tj. reklamowany produkt,  dowód zakupu i formularz reklamacji), należy odesłać na podany w poprzednim punkcie  adres (rekomendujemy wysyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym lub  paczką ekonomiczną).  

7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA  REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ  ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR  

7.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego  konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia  roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji  społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich  Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi  Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/ 

spory_konsumenckie.php; https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz https:// www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.  

7.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości  skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia  roszczeń:  

7.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu  konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji  Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu  wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych  polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z  dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych  polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).  

7.2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji  Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej  (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w  sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na  temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora  Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych  poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.  

7.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między  Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego  (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów,  Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez  Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.  

8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY  UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA  2014 ROKU)  

8.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 30 dni  kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z  wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy  wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może  zostać złożone na przykład:  

8.1.1. pisemnie na adres: Al. Solidarności 129/131, 00 – 898 Warszawa; 8.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  biuro@fuegopolska.pl;  

8.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do  Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu  Internetowego w zakładce „Zwroty i reklamacje”. Konsument może skorzystać z wzoru  formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.  

8.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:  

8.3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do  przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie  przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w  przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno,  partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części  albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia  w posiadanie pierwszego z Produktów;  

8.3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.  

8.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za  niezawartą.  

8.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy,  zwrócić konsumentowi dokonane przez niego płatności za Produkty). Sprzedawca  dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył 

konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie  wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam  odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych  od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez  konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi  wcześniej.  

8.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub  przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca  zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie  Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: Al.  Solidarności 129/131, 00 – 898 Warszawa. 

8.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące  wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia  charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.  

8.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które  obowiązany jest ponieść konsument:  

8.8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż odbiór osobisty,  Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego  dodatkowych kosztów. 

8.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.  

8.8.3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie  konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,  konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania,  ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę 

zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z  uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub  wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa  spełnionego świadczenia.  

8.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w  odniesieniu do umów:  

8.9.1. (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po  spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w  której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi  Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do  odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt  nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia  jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do  użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w  zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze  względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało  otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po  dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi  rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena  została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może  nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad  którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby  Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli  Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał,  lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub  konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do  dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania  dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym  opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie  dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej  w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych  niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług  związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi,  jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści  cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia  rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od  umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.  

9 . POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW  

9.1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie  Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami.  

9.2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem  niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia.  Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i  nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do  Sprzedawcy.  

9.3. W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo  części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia  Umowy Sprzedaży.  

9.4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta  nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz  niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim  wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu  powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w  przewozie przesyłki.  

9.5. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie  będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub  uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do  ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.  

9.6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu  rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.  9.7. W wypadku Usługobiorców nie będących konsumentami Usługodawca może  wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i  bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.  9.8. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie  będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona -  zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie  - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie  więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca/Sprzedawca ponosi  odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem tylko  za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi  odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie  będącego konsumentem.  

9.9. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/ Usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu  na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.  

10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH  

10.1 Dane osobowe Klientów Sklepu Internetowego są przetwarzane przez Pro Power  Lanckamer Sp.J. z siedzibą w Warszawie, al. Solidarności 129/131, 00-898 Warszawa  (administrator danych).  

10.2 Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do dokonywania  zakupów oraz do korzystania z innych usług świadczonych drogą elektroniczną. Pro  Power Lanckamer przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawarcia i wykonania umowy, monitorowania jakości obsługi klienta,  archiwizacji w zakresie niezbędnym do wykonania obowiązków prawnych, tworzenia  analiz wyników prowadzonej przez nas działalności na potrzeby wewnętrzne. Klient ma  prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia.  Dane osobowe mogą być poprawiane lub usuwane po zalogowaniu się na konto Klienta  (zakładka „Twoje konto”) lub poprzez zgłoszenie do Biura Obsługi Kienta. Klient podając  dane oświadcza, że podane przez niego dane osobowe są jego danymi. Szczegółowe  postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się na stronie  internetowej Sklepu Internetowego fuegopolska.pl poświęconej polityce prywatności.  

11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE  

11.1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.  11.2. Zmiana Regulaminu:  

11.2.1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z  ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa - w zakresie, w jakim te zmiany  wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.  

11.2.2. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze  ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1]  Kodeksu cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i  nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W  wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych  opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem ma prawo  odstąpienia od umowy.  

11.2.3. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym  charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w  żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców/Klientów będących konsumentami  przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie  będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub  wykonane Umowy Sprzedaży.  

11.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie  powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu  cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.  2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych do 24 grudnia 2014 roku  z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o ochronie niektórych praw  konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt  niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy o  szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z  dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.); dla Umów Sprzedaży  zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy  o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne  właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.  

12. FUEGO CLUB  

12.1. Uczestnicy programu FUEGO Club nie mogą korzystać z swoich zniżek  produktowych w wypadku produktów przecenionych.  

12.2. Poszczególne rabaty nie łączą się.  

13. Warunki ogólne Kodu rabatowego.  

1. Sprzedawca zobowiązuje się do przekazania Klientowi Kodu rabatowego, w ramach  organizowanej promocji lub indywidualnego porozumienia z Klientem. 2. Kod rabatowy może być wykorzystany przy zakupie towarów nieobjętych innymi  promocjami w sklepie internetowym fuegopolska.pl 

3. Kod rabatowy nie podlega wymianie na środki pieniężne (gotówkę) w całości ani w  części oraz nie może zostać zwrócony Sprzedawcy. 

4. Kod rabatowy jest aktywny od momentu przekazania go Klientowi. 

5. Otrzymany od Sprzedawcy Kod rabatowy jest jednokrotnego użytku. 6. Ważność Kodu rabatowego będzie każdorazowo określana w chwili jego przekazania  Klientowi. 

13.1. Zasady przekazania i korzystania z Kodu  rabatowego.  

1. Udostępnienie Kodu rabatowego następuje w formie listu elektronicznego wysłanego na adres e-mail Klienta lub przez udostępnienie Kodu rabatowego podczas organizowanej  przez Sklep promocji. 

2. Skorzystanie z przesłanego Kodu rabatowego zależy od Klienta. Klient ma możliwość nieskorzystania z przekazanego Kodu rabatowego, w takiej sytuacji wystarczy nie  wpisywać przekazanego Kodu rabatowego w koszyku podczas robienia zakupów w  Sklepie. 

3. Aby skorzystać z przekazanego przez Sprzedawcę Kodu rabatowego należy wpisać podany ciąg znaków w polu „Zastosuj kod rabatowy” podczas składania zamówienia na  stronie Sklepu. 

4. Wpisanie Kodu rabatowego w wymienionym w ust. 3 polu spowoduje obniżenie wartości  zamawianych towarów o wartość procentową przekazanego Klientowi Kodu rabatowego.  Kod rabatowy można wykorzystać wyłącznie przy zakupie towarów nieobjętych innymi  promocjami. 

5. Przy składaniu zamówienia przez „szybkie zakupy” nie można skorzystać z Kodu  rabatowego. 

6. Kody rabatowe nie sumują się ze sobą. W zamówieniu może zostać wykorzystany tylko  jeden Kod rabatowy. 

7. Sprzedawca ma prawo odmówić realizacji Kodu rabatowego w przypadku upływu jego  terminu ważności. Tym samym Kod rabatowy wygasa wraz z upływem jego terminu  ważności. 

13.2. Reklamacje i zwrot towarów z Kodu rabatowego  Wszelkie reklamacje dotyczące wad towarów lub ich zwrotów przy zakupach z użyciem  Kodu rabatowego będą rozpatrywane na warunkach ogólnych określonych w Regulaminie  Sklepu.